Podczas dwóch dni wykładów i paneli dyskusyjnych poruszymy zagadnienia istotne dla rozwoju e-administracji jak m.in.:
- Zmiana terminu obowiązywania eDoręczeń, czyli co to w praktyce oznacza dla administracji i skuteczności doręczeń dokumentów elektronicznych przez inne systemy informatyczne (np. ePUAP);
- Elektroniczne zarządzanie dokumentacją w podmiotach publicznych jako fundament cyfrowej administracji;
- Rozwój Centralnego Rejestru Wyborczego - nowe funkcjonalności i inne modyfikacje, zadania lokalnego systemu rejestru mieszkańców po uruchomieniu CRW;
- Zadania lokalnego systemu rejestru mieszkańców po uruchomieniu Centralnego Rejestru Wyborców;
- Prawa i obowiązku wynikające z ustawy o doręczeniach elektronicznych oraz praktyczne aspekty zmiany terminu obowiązywania eDoręczeń;
- proces aktywacji skrzynki doręczeń,
- wyłączenia od doręczeń elektronicznych i hybrydowych,
- nowa zasada pisemności załatwiania spraw oraz inne zmiany w przepisach Kodeksu postępowania administracyjnego i Ordynacji podatkowej,
- najważniejsze terminy oraz przepisy przejściowe,
- doręczenia elektroniczne w procedurach,
- badanie dostępności stron internetowych po zmianie terminów,
- Dokument w JST. Efektywność, komfort, bezpieczeństwo;
- Cyberbezpieczeństwo - analiza ataków typu APT;
- Multiportale jako nowoczesna platforma komunikacji z mieszkańcami;
- Edukacja cyfrowa wśród pracowników administracji;
- Zasilanie awaryjne.